SHH Productions bedenkt, produceert, realiseert en distribueert formats voor uitzending alle gangbare media zoals televisie, YouTube, social media en On demand kanalen. Wij exploiteren unieke formats waarop adverteerders direct kunnen aanhaken met in-script, billboards of product placement. Wij zijn hofleverancier van de betere branded content televisieprogramma’s van RTL4 en SBS6. Ook maken wij formats in opdracht en dus volledig op maat. Onze formats zijn altijd relevant, oprecht, vermakelijk en met zorg gemaakt. Ze hebben vaak een branche-bevorderend karakter of gaan over een maatschappelijk issue. Intensief samenwerken met opdrachtgevers en adverteerders voor onze formats staat bij ons hoog in het vaandel. Wij zijn zender-onafhankelijk en denken altijd cross-mediaal. Jaarlijks bereiken wij miljoenen mensen.
Wij produceren formats
Branded content televisieprogramma's
Onze tevisieprogramma’s voor RTL4 en SBS6 bevatten branded content. Wat is Branded Content? Branded content is een bewezen succesvolle vorm van adverteren waarbij een merk aanwezig is in een programma maar niet het merk de ‘afzender’ van de commerciële boodschap is maar het programma (het format). Het succes van deze communicatievorm komt door perceptie bij de kijker: “Als dit programma over dit product of dienst praat dan zal het ongetwijfeld goed zijn”. Het programma moet uiteraard wel geloofwaardig zijn én blijven. Dat is een belangrijke voorwaarde.
De commerciële boodschap van een adverteerder wordt op natuurlijke wijze verweven met de inhoud van het programma. Er wordt gezocht naar een ‘redactionele aanleiding’ om de business van de adverteerde de revue te laten passeren, passend bij het doel van het programma. Deze vorm van communiceren wordt door de kijker bewezen geaccepteerd. Branded Content zit verpakt in informatie die de kijker wilt zien. Programma’s bekijk je omdat je geïnteresseerd bent in het onderwerp. Je neemt hier als kijker echt even de tijd voor. Branded Content biedt de mogelijkheid om beleving en sfeer bij een merk te plaatsen en op een gecontroleerde manier de kijkers iets van jouw merkidentiteit mee te geven.