SHH Productions bedenkt, produceert en realiseert formats en originals voor televisie en online. Wij exploiteren formats waarop adverteerders direct kunnen inhaken. Maar ook ontwikkelen en realiseren wij formats in opdracht en dus op maat. Hierbij regelen wij alles van idee tot aan de distributie naar de kijker, waar die ook zit. Onze formats zijn relevant en vermakelijk. We maken Feel Good televisieprogramma’s voor het hele gezin, programma’s een branche-bevorderend karakter of over een maatschappelijk issue. Voor online produceren wij content met een duidelijke branding-, engagement- of conversiedoel. Kwaliteit bieden en intensief samenwerken met opdrachtgevers om gezamenlijk tot het beste resultaat binnen budget te komen, staat bij ons hoog in het vaandel. Wij zijn zender-onafhankelijk en denken altijd cross-mediaal. Jaarlijks bereiken wij miljoenen mensen via televisie, web, social media en YouTube.
Formats voor
televisie en online
Televisie formats met een branche-bevorderend of maatschappelijk betrokken karakter. Digital formats voor sterke merken met daarin de merkidentiteit centraal.
De kijker in het hart raken
Branded content
Onze commerciële televisieprogramma’s bevatten branded content. Maar wat is Branded Content? Branded content is een bewezen succesvolle vorm van adverteren waarbij een merk aanwezig is in een programma maar niet het merk de ‘afzender’ van de commerciële boodschap is maar het programma (het format). Het succes van deze communicatievorm komt door de ‘simpele’ gedachte bij kijkers: “Als dit programma over dit product of dienst praat dan zal het ongetwijfeld goed zijn”. Als programma (en presentatie) geloofwaardig zijn én blijven is daarbij uiteraard een grote voorwaarde; iets waar wij streng op toezien en waarbij het in de social influencers wereld nogal eens mis gaat.
De commerciële boodschappen van de adverteerder worden versmolten met de inhoud van het programma. Er wordt gezocht naar een ‘redactionele aanleiding’ om de business van de adverteerde de revue te laten passeren, passend bij het doel van het programma. Deze vorm van communiceren wordt door de kijker gemiddeld meer geaccepteerd, geloofd en vertrouwd dan bijvoorbeeld commercials. Commercials zijn kort en intrusive. We krijgen er dagelijks ook te veel van om de oren geslingerd. We slaan ze het liefst allemaal over. De techniek stelt ons hiertoe al vaak in staat en het einde hiervan is nog niet in zicht. Branded Content zit verpakt in informatie die de kijker wilt zien. Programma’s bekijk je omdat je geïnteresseerd bent in het onderwerp. Je neemt hier als kijker echt even de tijd voor. Branded Content biedt de mogelijkheid om beleving en sfeer bij een merk te plaatsen en op een gecontroleerde manier de kijkers iets van jouw merkidentiteit mee te geven.